مدیریت و احرای بازسازی و نوسازی صنایع

بازسازی و نو سازی صنایع

در حالیکه یکی از شرکت های گروه در امر مدیریت و اجرای بازسازی و نوسازی صنایع و یا توسعه حایگاه های سوخت CNG دارای تجربه قابل توجهی می باشد. پس از تشکیل گروه و توسعه و مدیریت و اجرا بازسازی و نوسازی صنایع این توان بوجود آمده است تا گروه بتواند در این امر قبول مسولیت و عقد قرارداد نماید.در این صورت کلیه نیازهای تعمیرات اساسی، بازسازی و نوسازی و توسعه واحد صنعتی مورد نظر توسط یک مدیریت متمرکز در گروه که افراد آن دارای سوابق اجرایی کافی در حوزه صنعت و تخصص و تجربه لازم در زمینه های مرتبط می باشند هدایت و اعمال مدیریت خواهد شد.

انواع قرارداد در این زمنیه میتواند به صورت های زیر باشد:

  1.  عقد قرارداد به صورت حق الزحمه درصدی از هزینه های اجرایی (COST PLUS) که پیمانکار با نظارت کارفرما فعالیت های تدارکاتی و اجرایی را نجام می دهد و درصدی از هزینه های انجام شده به صورت حق مدیریتی دریافت می نماید.
  2. عقد قرارداد به صورت قطعی (FIXED PRICE) که پیمانکار با توجه به شرح وظایف و برنامه و بودجه توافق شده کار نوسازی را انجام می دهد.
  3. عقد قرارداد به صورت (مهندسی-تدارکات-اجرایی) و یا (EPC) که پیمانکار تضمین انجام کار بازسازی را با توجه به نیازهای لازم بمنظور راه اندازی و رسیدن به ظرفیت واحد صنعتی را داده و مسئولیت کارهای طراحی،مهندسی و نحوه اجرا با رعایت رمانبندی توافق شده به عهده خود خواهد بود.
  4. البته روشهای دیگری هم ک متفاوت و یا ترکیبی از روش های فوق الذکر باشد بستگی به نظر و ترجیج کارفرما و توافق طرفیت قابل عمل خواهد بود.
  5. چنانچه قبلا مطالعات عارضه یابی برای واحد صنعتی مورد نظر انجام نشده باشدف گروه مدیریت و اجرای بازسازی و نو سازی صنایع قادر است این مطالعات و بررسی را برای اهداف موردنظر کارفرما در نهایت دقت و عملیاتی بودن تهیه و ارایه نماید.

خدمات آسیا پتروگاز

سایر خدمات

طراحی و مهندسی محصول

طراحی و مهندسی محصول

موفقیت اقتصادی شرکت های تولیدی و پیمانکاران پروژه های EPC بستگی به توانایی آنها در شناسایی نیازهای مشتریان و ساختن محصولات فرایند هایی دارد که در سریعترین زمان این نیازها را برطرف کنند و نیز توانایی تولید آنها با هزینه پایین را

ادامه مطلب »