مهندسی نیرو و اتوماسیون صنعتی

مهدسی نیرو

توانمندیها در بخش نیرو و اتوماسیون این گروه دارای سوابق ارزشمندی در طراحیف تامنی و اجرای پروژه های مختلف در حوزه نیرو و همچنین اتوماسیون و کنترل پروسس می باشد.

گروه مهندسی نیرو و اتوماسیون صنعتی آسیا پتروگاز سابقه همکاری های متعدد در این حوزه و با شرکت های بزرگی نظیر SPGC، سازمان توسعه برق ایران، مجتمع پتروشیمی تبریز، شرکت گاز منظقه آذربایجان، شرکت های برق منطقه تهران و مازندران و . . . را به همراه دارد. لازم به ذکر است ک این شرکت نماینده رسمی شرکت KCC در ایران نیز می باشد. KCC بعنوان SYSTEM INTEGRATOR و DIATRIBUTOR رسمی و بین المللی شرکت SIEMENS در حوزه DISTRIBUTION و TRANSMISSION، اتوماسون و درایو است.

خلاصه ای از توانمدیهای گروه مهندسی نیرو و اتوماسیون صنعتی آسیا پتروگاز:

  • مهندسی پایه و تفصیلی ، طراحی، تامین تجهیزات فشار قوی/متوسط/ضعیفف تامین تابلوهای MV و MCC و تابلوهای کنترل و حفاظت، تست و راه اندازی سیستمهای تولید/انتقال/ توزیع برق ( هم بصورت CONVENTIONAL و هم به صورت AUTOMATION).
  • مهندسی پایه و تفضیلی ، طراحی، تامین تجهیزات کنترل و نظارتف تست و راه اندازی سیستمه های مانیتورینگ و کنترل از راه دور SCADA.
  • مهندسی پایه و تفصیلی طراحی، تامین تجهیزات کنترل و نظارت، تست و راه اندازی سیستم های کنترل توزیع شده DCS با کاربرد در پروسه های صنایع نیروگاهیف نفت،گازف پتروشیمی، آب و فاضلاب و … PMS,PDCS,PCS,FMS,TMS.SAS تامین تجهیزات کنترل و نظارت، تست و راه اندازی سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان BMS شامل سیستم اعلام و اطفای حریق F&G سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و سیستم های CCTV و دوربین های مدار بسته.

خدمات آسیا پتروگاز

سایر خدمات

طراحی و مهندسی محصول

طراحی و مهندسی محصول

موفقیت اقتصادی شرکت های تولیدی و پیمانکاران پروژه های EPC بستگی به توانایی آنها در شناسایی نیازهای مشتریان و ساختن محصولات فرایند هایی دارد که در سریعترین زمان این نیازها را برطرف کنند و نیز توانایی تولید آنها با هزینه پایین را

ادامه مطلب »